luni, 29 martie 2010

Saptamana Patimilor


Saptamana mare!
Am inceput sa scriu pe blogul asta in saptamana Patimilor,cand ar trebui sa fim mai buni,mai curati decat tot restul anului...
Bine,ideal ar fi sa fim curati tot timpul,dar asta este o saptamana speciala.
Mult prea speciala...

Aici am gandit sa scriu despre pictura mea,sa incerc uneori sa explic ce si cum vad eu ceea ce creez.
Imi vin in minte inceputurile,deci voi incepe cu ce am facut acum cateva zeci de ani.






Doam
ne,abia acum imi dau seama cat de vechi sunt,sa nu zic batran,ramolit,fosilizat....


Deci voi posta desene,cat de cat grupate,povestind cate ceva despre ele.Cum ma voi pricepe,uneori mai sec,alteori mai cu haz,dupa stare.

Amanuntul despre nickul ales:Petrovski...
Zice-se ca m-am ales cu aceasta porecla de la o prietena draga.
Si nu e asa,prietenii stiu de ce...
Am facut foarte putine desene cu tenta religioasa.M-a fascinat intotdeauna scena Rastignirii...

Niciun comentariu: